Καμπάνια ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης από την Αποστολή

  • Dogma

Καμπάνια ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης για τα προβλήματα των κοινωνικών ομάδων που έχουν δεχθεί βαρύ πλήγμα από την οικονομική κρίση, ξεκινά ο φιλανθρωπικός οργανισμός της Αρχιεπισκοπής Αθηνών «Αποστολή».

Θεοδώρα Αβαγιανού

Καμπάνια ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης για τα προβλήματα των κοινωνικών ομάδων που έχουν δεχθεί βαρύ πλήγμα από την οικονομική κρίση, ξεκινά ο φιλανθρωπικός οργανισμός της Αρχιεπισκοπής Αθηνών «Αποστολή».

Από σήμερα οι τηλεοπτικοί σταθμοί προβάλουν διαφημιστικό σποτ στο οποίο εμφανίζεται η αλληλεπίδραση μεταξύ των ανθρώπων που ζητούν ανάγκη με αυτούς που προσφέρουν εθελοντικά, είτε προσφέροντας τρόφιμα και φάρμακα, είτε υπηρεσίες όπως οι γιατροί και οι άλλοι εθελοντές των συσσιτίων.

Ο φιλανθρωπικός οργανισμός «Αποστολή» λειτουργεί από το 2010 υπό την αιγίδα της Αρχιεπισκοπής Αθηνών.

Παρέχει ιατροφαρμακευτική, επισιτιστική αλλά και οποιαδήποτε άλλη ανθρωπιστική βοήθεια σε απόρους, ανασφάλιστους και ευπαθείς συμπολίτες μας.

Καθημερινά προσφέρει 3.000 φάρμακα σε ανασφάλιστους και πραγματοποιεί εμβόλια σε χιλιάδες παιδιά.

Παρέχει δωρεάν εξετάσεις σε 28.000 ανασφάλιστους ασθενείς από εθελοντές του ιατρικού συλλόγου Αθηνών, ενώ 8.500 άπορες οικογένειες ενισχύονται κάθε μήνα με δέματα αγάπης. Συνολικά 3.650.000 μερίδες φαγητού μοιράζονται το χρόνο από 77 ενορίες της Αρχιεπισκοπή.

TOP NEWS