Ποτέ ο Χριστός δεν υποστήριξε ότι ο πλούτος είναι αιτία κολασμού, όπως νομίζουν πολλοί. Ποτέ ο Χριστός δεν μίλησε για κομμουνισμό. Ουδέποτε ο Χριστός ασχολήθηκε με τον αριθμό των χρημάτων και πραγμάτων, παντός ανθρώπου. Δεν είπε, ότι το να είσαι πλούσιος είναι αμαρτία. Όταν ο Χριστός είπε την παραβολή με τον πλούσιο και τον φτωχό Λάζαρο, πολλοί υποστήριξαν, ότι ο Χριστός είναι εναντίον των πλουσίων και ότι οι πλούσιοι, δύσκολα θα μπουν στον παράδεισο, άρα οι φτωχοί θα μπουν ευκολότερα! Αυτό είναι παντελώς λάθος.
Και απόδειξη είναι, ότι μερικοί από τους μεγαλύτερους Αγίους ήταν πάμπλουτοι, όπως ο Αβραάμ και ο Ιώβ. Το ζήτημα είναι, πως ερμηνεύεται η λέξη πλούσιος στο Ευαγγέλιο. Πλούσιος στο Ευαγγέλιο είναι εκείνος, που έχει πλούτο αμετανοήτων αμαρτιών!
Η ερμηνεία λοιπόν της λέξης πλούσιος είναι τελείως διαφορετική από αυτήν, που νομίζουν πολλοί. Ο πλούτος αυτός καθ΄αυτός, δεν είναι ούτε κακός, ούτε καλός. Η χρήση του τον κάνει καλό ή κακό. Θα πρέπει ο πλούτος και τα χρήματα, να μην είναι προϊόν κλοπής και να μην αποτελούν αιτία εμπαθούς προσκόλλησης του ανθρώπου σε αυτά.
Γέρων Εφραίμ Σεραγιώτης