Dogma

Σεμινάριο Υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων στη Δυτική Θεσσαλονίκη

 Εκατό (100) εθελόντριες μαγείρισσες, οι οποίες διακονούν στις Κατασκηνώσεις και στα Ενοριακά Συσσίτια της Ιεράς Μητροπόλεως Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, παρακολούθησαν από τις 16 έως τις 19 Ιουνίου το Σεμινάριο Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ). Το Σεμινάριο διοργανώθηκε από την Ιερά Μητρόπολη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, με την ευγενική χορηγία της Helleniq […]

 Εκατό (100) εθελόντριες μαγείρισσες, οι οποίες διακονούν στις Κατασκηνώσεις και στα Ενοριακά Συσσίτια της Ιεράς Μητροπόλεως Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, παρακολούθησαν από τις 16 έως τις 19 Ιουνίου το Σεμινάριο Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ). Το Σεμινάριο διοργανώθηκε από την Ιερά Μητρόπολη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, με την ευγενική χορηγία της Helleniq Energy, και πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος (ΣΕΓΕ), στην περιοχή των Σφαγείων.

            Την Τετάρτη, 17 Ιουνίου, κατά τη διάρκεια των μαθημάτων του Σεμιναρίου, στο οποίο ειδικοί επιστήμονες ανέπτυξαν θέματα σχετικά με την υγιεινή, την ασφάλεια και την ποιότητα των τροφίμων, παρευρέθηκαν ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως, π. Ιωάννης Περιστερίδης, ως εκπρόσωπος του Σεβασμιωτάτου κ. Βαρνάβα, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΓΕ, καθώς και εκπρόσωποι της Helleniq Energy.

Exit mobile version