ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
-
Παρακλητικός Κανόνας της Θεοτόκου στο Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής
Ἐν ὂψει τῆς Θεομητορικῆς ἑορτῆς τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου, στό Ἱερόν Παρεκκλήσιον τοῦ Ἁγίου Παντελεήμονος τοῦ Γενικοῦ Νοσοκομείου Κομοτηνῆς...
-
Το μαρτυρικό τέλος του Αγίου Πρωτομάρτυρος Στεφάνου (Βίντεο)
Η μνήμη του τελείται την 27η Δεκεμβρίου, η δε ανακομιδή του τη 2α Αυγούστου.
-
Στη Μεταμόρφωση φανερώνεται η Βασιλεία τού εν Τριάδι Θεού
Η Μεταμόρφωση του Χριστού, όπως και κάθε άλλο γεγονός, γιορτάζεται από την Εκκλησία με τη θεία Λειτουργία, επειδή μ’...
-
Ο πραγματικός Θεός της ορθοδόξου πίστεως μας
Είναι γεγονός πως πολλοί από εμάς θα θέλαμε τον Θεό πιο δυναμικό, πιο άμεσο, πιο πάνοπλο, πιο αποτελεσματικό στις...
-
Το πάθος της ομοφυλοφιλίας
Το πάθος της ομοφυλοφιλίας, έγινε η αιτία να φέρει 2 φορές ολοσχερή καταστροφή: Μία παγκόσμια, τον κατακλυσμό επί Νώε...
-
Η Πανήγυρις της Ιεράς Μονής Αγίας Θεοδώρας στη Θεσσαλονίκη
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα εορτάσθηκε η μνήμη της αγίας Θεοδώρας της εν Θεσσαλονίκη, στην ομώνυμη ανδρώα Ιερά Μονή, η οποία...
-
Σερρών Θεολόγος: «Από το πάναγνο και εκφραστικό θεομητορικό βλέμμα, αντλούμε ευλογία, αντοχές, έμπνευση και ελπίδα»
Η Ιερά Μητρόπολις Σερρών και Νιγρίτης, με την εμπνευσμένη πρωτοβουλία του σεπτού Ποιμενάρχου Της κ. Θεολόγου, για τον αγιασμό,...
-
Η Θεότητα του Χριστού
Η Θεότητα του Χριστού δεν φαίνεται. Κανόνισε όμως ο Χριστός, »κάτι» από την Θεότητα Του να βλέπεται. Αυτό το...
-
Λήξη Κατασκξηνωτικής περιόδου στην Κομοτηνή (ΦΩΤΟ)
Προσφάτως ἔληξε ἡ δεύτερη κατασκηνωτικὴ περίοδος γιὰ ἀγόρια τῆς περιφερείας μας, μὲ μὶα ἀποχαιρετιστήρια ἑορτὴ ποὺ διοργάνωσαν γιὰ τὰ...
-
Εορτή Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στη Ν. Ιωνία
Οι ιερές Ακολουθίες για την εορτή Μεταμορφώσεως του Σωτήρος θα τελεσθούν σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:
-
Γεροντικό: Εάν δεν μισήσεις πρώτα, δεν μπορείς ν’ αγαπήσεις
Στην Κιβωτό της Ορθοδοξίας
-
Αγρυπνία ή το πρωί στη Θεία Λειτουργία; (Βίντεο)
Αγρυπνία ή πρωινή Θεία Λειτουργία;; Υπάρχει διαφορά;; (Βίντεο)
-
Ο μόνος χωρισμός των ανθρώπων
Ο χωρισμός των ανθρώπων σε καλούς και κακούς,σε ηθικούς και ανήθικους, σε αμαρτωλούς και αναμάρτητους, είναι ξένος στην Ορθόδοξη ποιμαντική.