Περί αιρέσεως

  • Δόγμα

Οι πε­ρισ­σό­τε­ροι αι­ρε­τι­κοί, αν όχι όλοι, λόγω της με­γά­λης μόρ­φω­σης που εί­χαν, υπε­ρη­φα­νεύ­τη­καν, πα­ρα­μορ­φώ­θη­καν, πλα­νή­θη­καν και τε­λι­κά έγι­ναν οι με­γα­λύ­τε­ροι αι­ρε­τι­κοί. Δεν εί­μαι κατά της μορ­φώ­σε­ως. Εί­μαι υπέρ της τα­πεί­νω­σης. Ο Χρι­στός δια­λέ­γον­τας 12 αγραμ­μά­τους μα­θη­τές (εκτός από τον Λου­κά), έδω­σε την έμ­φα­ση να κα­τα­λά­βου­με, ότι μπο­ρεί ο Θεός να σε κά­νει πάν­σο­φο, αρ­κεί ο […]

Οι πε­ρισ­σό­τε­ροι αι­ρε­τι­κοί, αν όχι όλοι, λόγω της με­γά­λης μόρ­φω­σης που εί­χαν, υπε­ρη­φα­νεύ­τη­καν, πα­ρα­μορ­φώ­θη­καν, πλα­νή­θη­καν και τε­λι­κά έγι­ναν οι με­γα­λύ­τε­ροι αι­ρε­τι­κοί. Δεν εί­μαι κατά της μορ­φώ­σε­ως. Εί­μαι υπέρ της τα­πεί­νω­σης.

Ο Χρι­στός δια­λέ­γον­τας 12 αγραμ­μά­τους μα­θη­τές (εκτός από τον Λου­κά), έδω­σε την έμ­φα­ση να κα­τα­λά­βου­με, ότι μπο­ρεί ο Θεός να σε κά­νει πάν­σο­φο, αρ­κεί ο άν­θρω­πος να έχει τα­πεί­νω­ση.

Γέρων Εφραίμ Σεραγιώτης

TOP NEWS