-
Τα παιδιά στον κόσμο των μεγάλων
Τα παιδιά γνωρίζουν για μας περισσότερα από όσο εμείς για τον εαυτό μας, για το τι συμβαίνει στην οικογένεια,... -
Αλβανίας Αναστάσιος: Η «τεχνητή νοημοσύνη» ποτέ δεν θα κατορθώσει να αντικαταστήσει την αγάπη
Αρχιεπισκόπου Αλβανίας Αναστασίου Η Ορθοδοξία βλέπει την ανάπτυξη των θετικών επιστημών και της τεχνολογίας με δοξολογία και ευχαριστία στον Θεό,... -
Τί έκανε παραπάνω ο Άγιος Αντώνιος από εμάς
Η εορτή του Αγίου Αντωνίου στο αυριανό συναξάρι μας φέρνει στην μνήμη μας αναπόφευκτα την ζωή του και τα... -
Ο,τι αποστρέφεσαι μην το κάνεις στον άλλον
Αποστρέφεσαι το να πει κάποιος λόγο εναντίον σου; Μην πεις κι εσύ λόγο κακό για κανέναν. -
Αυτή είναι η δυναμική των συκοφαντιών
Η Αγία Θεοδώρα Αλεξανδρείας αποτελεί ένα παράδειγμα ανθρώπου που υπέστη δοκιμασίες και τελείωσε τη ζωή της μέσα στην αδικία,... -
Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος: Το μαρτυρικό τέλος και τα Άγια Λείψανα
Ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος και ένδοξος Βαπτιστής του Κυρίου, ο οποίος εορτάζει σήμερα 07 Ιανουαρίου, είναι ο περισσότερο... -
Δημητριάδος Ιγνάτιος: Διδασκόμαστε από την Ιστορία, τιμούμε τους αγωνιστές
Διδασκόμαστε από την Ιστορία, τιμούμε τους αγωνιστές Άρθρο του Σεβασμιωτάτου Δημητριάδος Ιγνατίου στο Βήμα της Κυριακής 03/01/2021. -
Μέγας Βασίλειος: Νουθετήριος Παιδαγωγικός Λόγος προς τους νέους
Ο Μέγας Βασίλειος ως Οικουμενικός Διδάσκαλος, πανεπιστήμων της εποχής του και άριστος παιδαγωγός συνέγραψε μεταξύ των ετών 363 ή... -
Πώς ο Μέγας Βασίλειος έγινε Άη Βασίλης
Σήμα κατατεθέν της καταναλωτικής αποχαύνωσης των ημερών, κατ΄ εικόνα και καθ΄ ομοίωσιν δημιούργημα της εμπορευματικής κοινωνίας, ο Άη Bασίλης. -
Ο Μέγας Βασίλειος ως γεφυροποιός αρχαιοελληνικής και χριστιανικής παιδείας
Η χρυσή και κοσμογονική σύζευξη ανάμεσα στην αρχαιοελληνική παιδεία και την χριστιανική διδασκαλία, δηλαδή ανάμεσα στην κατά κόσμον (θύραθεν)... -
Μέγας Βασίλειος: Νουθετήριος Παιδαγωγικός Λόγος προς τους νέους
Ο Μέγας Βασίλειος ως Οικουμενικός Διδάσκαλος, πανεπιστήμων της εποχής του και άριστος παιδαγωγός συνέγραψε μεταξύ των ετών 363 ή...