Ο ενδιάθετος λόγος
Ο,τιδήποτε πούμε με λόγια ή ενδιαθέτως και ο εχθρός φύγει, τότε ο λόγος περιέχει ταπείνωση. Ο,τιδήποτε όμως πούμε και κάνουμε και δεν φύγει ο εχθρός, τότε αυτό δεν έγινε με ταπείνωση. Διότι ο εχθρός γνωρίζει την αγνή ταπείνωση από την ενέργεια που εκπέμπει, η οποία τον συντρίβει και θα το υπολογίσει πολύ, πότε, πως και […]
Ο,τιδήποτε πούμε με λόγια ή ενδιαθέτως και ο εχθρός φύγει, τότε ο λόγος περιέχει ταπείνωση. Ο,τιδήποτε όμως πούμε και κάνουμε και δεν φύγει ο εχθρός, τότε αυτό δεν έγινε με ταπείνωση. Διότι ο εχθρός γνωρίζει την αγνή ταπείνωση από την ενέργεια που εκπέμπει, η οποία τον συντρίβει και θα το υπολογίσει πολύ, πότε, πως και με ποιές προϋποθέσεις θα πλησιάσει ξανά, αυτόν τον άνθρωπο.
Άρα σκοπός μας είναι να αποκτήσουμε την αγνή ταπείνωση, την Αποστολική ταπείνωση, για να ασφαλιστούμε από τον εχθρό, ο οποίος δεν φοβάται κανέναν άνθρωπο, εκτός από τον ταπεινό άνθρωπο.
Γέρων Εφραίμ Σεραγιώτης