Εκπρόσωπος Τύπου ΙΣΚΕ στην «Κ.τ.Ο»: Αποφασίζει η Σύνοδος και την ακολουθούμε

  • Δόγμα

Ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΙΣΚΕ στην «Κιβωτό της Ορθοδοξίας»

«Η Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος αποφάσισε και απεφάνθη για το νομοσχέδιο περί του γάμου των ομοφύλων και της τεκνοθεσίας απ᾿ αυτούς. Και συντασσόμαστε απολύτως με τις αποφάσεις της Ιεραρχίας μας», ανέφερε στην «Κιβωτό της Ορθοδοξίας» ο Εκπρόσωπος Τύπου του Ιερού Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδος (ΙΣΚΕ), π. Γεώργιος Κωνσταντίνου.

Ερωτηθείς για το ζήτημα της βαπτίσεως των υιοθετημένων παιδιών των ομοφύλων, κατά πόσο δηλαδή, αυτά πρέπει να βαπτίζονται ή όχι σε μικρή ηλικία, ο π. Γεώργιος απάντησε ότι είναι ένα δύσκολο θέμα και αναμένουν όλοι να γνωμοδοτήσει η Συνοδική Επιτροπή επί των Νομοκανονικών θεμάτων, η μόνη καθ᾿ ύλην αρμόδια συνοδικά και υπεύθυνα να αποφασίσει γι᾿ αυτό.

«Σε όλα τα εκκλησιαστικά ζητήματα, κυρίως όμως σε αυτά, ως είναι της βάπτισης των υιοθετημένων παιδιών από ομόφυλους, περιμένουμε την απόφαση της Συνοδικής Επιτροπής. Άλλωστε, και στον καιρό της πανδημίας το ίδιο δεν κάναμε; Αποφάσισε η Σύνοδος και όλοι οι κληρικοί τηρήσαμε τα συμφωνηθέντα», ανέφερε ο π. Γεώργιος.

Στο ερώτημα κατά πόσον η αποστολή επιστολής της Συνόδου προς τους βουλευτές, ώστε να ενημερωθούν για τις θέσεις της Εκκλησίας στο ζήτημα του γάμου των ομοφύλων και της τεκνοθεσίας, αποτελεί έμμεση πίεση και προσπάθεια να «ελεγχθεί» η απόφαση των βουλευτών, ο εκπρόσωπος του ΙΣΚΕ απάντησε ότι δεν υπάρχει καμία προσπάθεια επιρροής της απόφασης των βουλευτών από την πλευρά της Εκκλησίας.

«Η Εκκλησία ενημερώνει τους βουλευτές που εξελέγησαν με τη λαϊκή ετυμηγορία. Καλά κάνει η Σύνοδος και το πράττει αυτό. Δεν υπάρχει απολύτως καμία πίεση προς αυτούς. Έμμεση πίεση δεν υπάρχει στη Δημοκρατία», ανέφερε ο π. Γεώργιος.

Ερωτηθείς, τέλος, αν προτίθεται μέρος του κλήρου να αποβάλλει εκ του εκκλησιαστικού Σώματος βουλευτές που θα ψηφίσουν το εν λόγω νομοσχέδιο, ο π. Γεώργιος αρνήθηκε κατηγορηματικά.

«Οι ιερείς είμαστε οικονόμοι της Χάριτος του Θεού. Πώς μπορούμε να διώξουμε κάποιον; Διαφορετικά, ως λέγει ο Ιερός Χρυσόστομος, «θα εμποδίζουμε το Έλεος του Θεού;»», τόνισε ο εκπρόσωπος του ΙΣΚΕ.

Ο ΙΣΚΕ στην Ανακοίνωσή του, σχετικά με το επίμαχο νομοσχέδιο, αναφέρεται στο διχασμό που παρατηρείται στην ελληνική κοινωνία, με βάση το ζήτημα του γάμου των ομοφύλων και υπογραμμίζει την ανάγκη έκφρασης και εκδήλωσης μετανοίας απ᾿ όλους, καθώς επιχειρείται «αγώνας και προσπάθεια, η αδυναμία, να καταστεί κανονικότητα».

«Πάντοτε υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν ομοφυλόφιλοι μέσα στην κοινωνία, άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι ποτέ δεν θεώρησαν ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είχε κάποια εχθρότητα απέναντί τους. Απεναντίας, πολλοί από αυτούς, επώνυμοι μάλιστα αλλά και μη επώνυμοι, πίστευαν και πιστεύουν βαθύτατα στον Θεό, εναποθέτουν στον Θεό την ελπίδα της σωτηρίας τους, ζούσαν και ζουν με εξομολόγηση και μετάνοια. Όσοι από εμάς τους Κληρικούς είμαστε Πνευματικοί γνωρίζουμε πολλές τέτοιες περιπτώσεις, διότι αυτοί οι άνθρωποι αναγνωρίζουν την ιδιοπροσωπία τους. Και υπάρχει αυτή η στάση και φιλοσοφία ζωής, διότι η Ορθόδοξη παράδοση είδε τη ζωή του ανθρώπου όχι ως εφαρμογή ενός καταλόγου άτεγκτων ηθικών νόμων, που πρέπει να τηρήσει ο άνθρωπος ώστε να ικανοποιήσει την θεία δικαιοσύνη και τη δική του αυτοδικαίωση, όπως διατείνεται η δυτική θρησκευτικότητα, αλλά ως μια περιπέτεια ανάμεσα στην αμαρτία και την αγιότητα… Αυτό είναι ακριβώς και το καίριο ζήτημα της συζήτησης που γίνεται το τελευταίο χρονικό διάστημα περί γάμου ομοφυλοφίλων: δεν είναι δήθεν, όπως διατείνονται, η αποδοχή και απόδοση δικαιωμάτων στους ομοφυλόφιλους, αλλά γίνεται αγώνας και προσπάθεια, η αδυναμία, να καταστεί κανονικότητα», υπογραμμίζεται στην Ανακοίνωση.

Μάλιστα, στην Ανακοίνωση γίνεται σαφές ότι το ζήτημα δεν είναι σεξουαλικό, αλλά ζήτημα έπαρσης και εγωισμού, καθώς ο σύγχρονος άνθρωπος δεν αναγνωρίζει την αδυναμία των παθών που τον καταδυναστεύουν, αλλά θέλει να επιβάλλει πως οτιδήποτε σκέφτεται, αισθάνεται και νιώθει αποτελεί τον υπέρτατο νόμο και κανονικότητα και καλεί τους υπολοίπους να το αποδεχτούν.

«Η βιολογική τάξη, η οποία υπάρχει στη φύση, μαρτυρά ότι η ένωση ομόφυλων ζευγαριών μπορεί να είναι συμβολαιογραφική και γραφειοκρατική ή σε επίπεδο συναισθηματισμών, αλλά ποτέ γάμος, διότι δεν μπορεί να οδηγήσει στην βιολογική απόκτηση τέκνων, τα οποία θα είναι ο συνδυασμός του γενετικού υλικού αυτών των δύο ατόμων που ήρθαν σε γαμική ένωση. Για αυτό το λόγο οι θιασώτες αυτών των θεωριών προτείνουν ως λύση την τεκνοθεσία. Όμως, εάν γίνεται λόγος για υπεράσπιση των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων, ποιος θα υπερασπιστεί τα δικαιώματα των βρεφών που θα υιοθετηθούν από ζευγάρια ομοφυλοφίλων και τα οποία θα στερηθούν είτε το πατρικό είτε το μητρικό πρότυπο; Ποιος θα τα ερωτήσει αυτά; Ποιος θα ομιλήσει για τα δικαιώματα των παρένθετων μητέρων, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν για αυτόν τον σκοπό, ποιος θα ομιλήσει για την εργαλειοποίηση πολλές φορές φτωχών γυναικών, οι οποίες θα κληθούν να γεννήσουν παιδιά, τα οποία θα δοθούν για υιοθεσία σε ομοφυλόφιλα ζευγάρια; Είναι δυνατόν να ομιλούμε υποκριτικά στην εποχή του δικαιωματισμού για à la carte δικαιώματα; Βλέπουμε, λοιπόν, ότι όλο αυτό το εγχείρημα δεν έχει ούτε βιολογικές ούτε κοινωνικές βάσεις, βασίζεται επάνω σε μια αυταπάτη στην οποία είναι καθηλωμένα τα ζευγάρια ιδίου φύλου, τα οποία δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι η βιολογία και η φυσική τάξη δεν είναι ιδεολογία και συναισθηματισμός, αλλά απτή και χειροπιαστή πραγματικότητα, την οποία κανένα έμβιο όν δεν μπορεί να την υπερβεί. Η βιολογία, οι φυσικές λειτουργίες του ανθρωπίνου σώματος εκφράζουν μια αδήριτη αναγκαιότητα και νομοτέλεια, την οποία κανείς δεν μπορεί να την υπερβεί και να την υπερνικήσει, όσα νομοθετήματα και εάν φέρει στη Βουλή», καταλήγει η Ανακοίνωση του ΙΣΚΕ.

Πηγή: Κιβωτός της Ορθοδοξίας

TOP NEWS