Σβήστε την πυρκαγιά στην Παναγία των Παρισίων – Νέο βιντεοπαιχνίδι από τους δημιουργούς του Assasin’s Creed

  • Dogma
παναγία

Στις 15 Απριλίου του 2019, ξέσπασε η πυρκαγιά στη Παναγία των Παρισίων. Έπειτα, ο Jean-Jacques Annaud, στην ταινία «Notre-Dame brûle», αφηγήθηκε το τι συνέβη εκείνη την ημέρα και τις προσπάθειες της πυροσβεστικής να περισώσει το αξιοθέατο. Σήμερα, η ιστορία αυτή, γίνεται βιντεοπαιχνίδι.

Ο Γάλλος σκηνοθέτης προσέγγισε την εταιρία Ubisoft προτείνοντας της την δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού, που θα συνόδευε την ταινία και θα αφορούσε την πυρκαγιά στην Παναγία των Παρισίων.

Έτσι, μέσα από μια ιδέα που φαίνεται να βρήκε απήχηση, η εταιρεία παρουσίασε, σε συνεργασία με την Pathé Films και τον ίδιο τον Annaud, το «Save Notre-Dame on Fire» ως μια «για πολλούς παίκτες εικονικής πραγματικότητας εμπειρία escape-room, η οποία δίνει στους χρήστες τον ρόλο των πυροσβεστών και τους θέτει την πρόκληση να σώσουν τα ιερά κειμήλια και να σβήσουν τις φλόγες πριν τελειώσει ο προβλεπόμενος χρόνος», όπως σημείωσε ο δημοσιογράφος Mikel Reparaz, στη συνέντευξη που πήρε από μέλη της Ubisoft.

Εικονική επιχείρηση διάσωσης ή αλλιώς «edutainment»

Το στέλεχoς της εταιρείας βιντεοπαιχνιδιών Deborah Papiernik σημείωσε ότι η εικονική επιχείρηση διάσωσης είναι ένα είδος «edutainment» – σύνθετη λέξη από «education» και «entertainment» – αναδεικνύοντας την ιστορική σημασία του καθεδρικού και την ανάγκη αποκατάστασής του. Επιπλέον, το ότι σχεδιάστηκε για πολλούς χρήστες «αποτίει φόρο τιμής στη δουλειά των πυροσβεστών, στην οποία η συνεργασία και η επικοινωνία είναι θεμελιώδης παράμετρος».

Η Ubisoft έχει εμπειρία στην απεικόνιση του καθεδρικού, όπως όλοι γνωρίζουμε από το βιντεοπαιχνίδι του 2014 «Assasin’s Creed Unity». Ωστόσο, στο «Save Notre-Dame on Fire» η ψηφιακή απεικόνιση έχει…ανέβει βαθμίδα.

Οι δημιουργοί πήραν ένα μοντέλο του 2014 εικονικής πραγματικότητας του καθεδρικού και το εκλέπτυναν όσο το δυνατόν περισσότερο, με στόχο να αναπαρίστανται οι τελευταίες αρχιτεκτονικές προσθήκες. Επίσης, βάσισαν μεγάλο μέρος του περιεχομένου του βιντεοπαιχνιδιού σε έρευνα και συνεντεύξεις που πήρε ο Annaud για την ταινία του.

«Έπρεπε να προσθέσουμε το βορεινό κωδωνοστάσιο και την Παρθένο να κρατά το Θείο Βρέφος, το οποίο έχει κεντρική θέση και στην ταινία. Επιπλέον, προσθέσαμε σκαλωσιές – γιατί υπήρχαν σκαλωσιές γύρω από τη Notre-Dame όταν καιγόταν – και τη σύγχρονη Αγία Τράπεζα. Στοιχεία σαν αυτά, είναι πολύ σημαντικά, διότι αφηγούμαστε την ιστορία της πυρκαγιάς και αυτά δεν υπήρχαν στο μοντέλο που είχαμε», υπογράμμισε η Deborah Papiernik.

Πηγή: newsit.gr

Διαβάστε επίσης: Ποια ελληνική λέξη ήταν η έμπνευση του Ουγκώ για την Παναγία των Παρισίων

TOP NEWS