02 Φεβρουαρίου 2016 18:49 “Γραμματεία Καταπολέμησης της Ανθρωπιστικής Κρίσης” ιδρύει η Αρχιεπισκοπή "Γραμματεία Καταπολέμησης της Ανρθωπιστής Κρίσης" θα ονομάζεται η αυτοτελής Εκκλησιαστική Υπηρεσία, την οποία ιδρύει η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών.